دانلود کتاب صوتی با هم برای همیشه با صدای سبحان اکرامی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی با هم برای همیشه اثر دکتر جان گری

دانلود و خرید کتاب صوتی با هم برای همیشه

معرفی کتاب صوتی با هم برای همیشه

کتاب صوتی با هم برای همیشه نوشتهٔ جان گری و ترجمهٔ مهدی قراچه داغی است. سبحان اکرامی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات دیجیتال آوای موج کتاب (نشر صوتی) آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی درمورد مهارت‌های ارتباطی برای عشق بادوام است.

درباره کتاب صوتی با هم برای همیشه

گفته شده است که کتاب صوتی با هم برای همیشه، پاسخی است به همهٔ آیاها و در واقع راهکاری است برای تمام زوج‌ها تا دریابند زندگی مشترک هنری است که هر زن و مردی باید از تمام ظریف‌کاری‌های آن آگاه باشند تا شاهکاری بیافرینند که هیچ قیمتی بر آن نتوان نهاد. در این میان زن و مرد که هر یک متفاوت اما مکمل یکدیگرند باید از خواست‌ها و جزئیات یکدیگر آگاه باشند تا بتوانند هنرمندانه بر بوم زندگی نقشی چنان زیبا بیافرینند که هیچ اثری را یارای رقابت با آن نباشد. شنیدن کتاب صوتی باهم برای همیشه درست مانند آن است که با یک تیر، ۲ نشان بزنید. اول اینکه با ساختار مغز و احساسات خود به‌عنوان زن یا مرد آشنا می‌شوید و به این ترتیب از باورهای غلطی که جامعه و سنت‌های اجتماعی در ذهن شما کاشته‌اند برای همیشه خلاص می‌شوید. دوم اینکه شریک عاطفی خود و نیازهایش را بهتر درک خواهید کرد. درک متقابل همان چیزی است که شما را به تفاهم و در نهایت عشق و خوشبختی می‌رساند.

شنیدن کتاب صوتی با هم برای همیشه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و همهٔ افراد متأهل پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی با هم برای همیشه

«ممکن است همسر ما حرفی بزند که موجبات انتقاد ما را فراهم سازد و واکنش نامناسب نشان دهیم و حال آنکه همسر ما همان کسی است که حاضر بوده‌ایم به‌خاطرش جان خود را به مخاطره بیندازیم. ممکن است به‌سادگی و بی‌مقدمه از همسرمان ناراحت شویم و حال آنکه به او در زندگی خود بیش از هر کسی بها می‌دهیم.

وقتی همسرمان احساسش را با ما در میان می‌گذارد، احساس می‌کنیم که مورد حمله قرار گرفته‌ایم و بنابراین حالت تدافعی می‌گیریم. مردها برای غلبه بر این گرایش باید بیشتر تلاش کنند. مرد در این مواقع برای مراقبت از خویشتن باید از خود به‌خاطر کارها و تلاش‌های فراوانش تشکر کند.

مردها در این مواقع می‌توانند به درون غار خود بروند و کاری کنند که روحیه‌ی مردانه‌ی آن‌ها تقویت شود. مرد با پذیرفتن مسئولیت مراقبت و توجه از خود می‌تواند با آنکه هنوز حالت تدافعی دارد از شر روحیه‌ی منفی خلاص شود.

اگر احساس می‌کنیم که عشق مورد نظر خود را دریافت نمی‌کنیم و همسرمان را سرزنش می‌کنیم، نشانه‌ی آن است که ما به چیزی احتیاج داریم که همسر ما نمی‌تواند آن را در حال حاضر به ما ارزانی دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۵۱۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۵۱۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان