دانلود کتاب صوتی تحصیل کرده با صدای مینو طوسی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تحصیل کرده اثر تارا وستور

دانلود و خرید کتاب صوتی تحصیل کرده

نویسنده:تارا وستور
گوینده:مینو طوسی
انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی تحصیل کرده

کتاب صوتی تحصیل کرده نوشتهٔ تارا وستور و ترجمهٔ علی ایثاری کسمایی است. مینو طوسی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی یکی از ۱۰ کتاب برتر سال ۲۰۱۸ و از بهترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های اتوبیوگرافی است. این کتاب سرگذشت دختری را روایت می‌کند که با وجود رفتارهای بیمارگونهٔ پدرش و مشقت‌های بسیاری که در زندگی دارد، راه خود را به‌سوی آینده‌ای روشن باز می‌کند.

درباره کتاب صوتی تحصیل کرده

کتاب صوتی تحصیل کرده زندگی‌نامهٔ خودنوشتِ تارا وستور (Tara Westover) است؛ تاریخ نگار و نویسندهٔ آمریکایی. او در سال ۱۹۸۶ در آیداهو و در یک خانوادهٔ متعصب پا به دنیا گذاشت؛ خانواده‌ای که باورهای مذهبی عجیب و غیرمتعارفی داشتند. پدر تارا به‌دلیل بی‌اعتمادی‌اش به حکومت، او را از رفتن به مدرسه منع کرد و به کارکردن وا داشت. تارا تا ۹سالگی شناسنامه نداشت و به اجبار پدرش از ۱۰سالگی شروع به کار در انبار آهن قراضه کرد. با اینکه کودکی بیش نبود، اما با رفتار‌های پدرش از دنیای کودکی فاصله گرفت. وقتی یکی از برادرهای تارا به کالج رفت، او هم تصمیم گرفت تغییری در خود ایجاد کرده و سبک جدیدی از زندگی را امتحان کند. تلاش تارا برای کسب دانش، او را دگرگون کرد و سبب شد که این دختر پس از طی مسافت‌هایی طولانی، حضور در دانشگاه‌های هاروارد و کمبریج را تجربه کند. کتاب صوتی تحصیل کرده، شرحی از تلاش یک انسان برای ساخت خویشتنی نو برای خود است. این اثر ۵۷ هفتهٔ متوالی رتبهٔ اول پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز در سال ۲۰۱۸ را به خود اختصاص داد و به ۳۰ زبان دنیا نیز ترجمه شد؛ همچنین توانست مقام پرفروش‌ترین کتاب در سایت‌های آمازون و یو‌اس‌ای تودی و جایزهٔ بهترین کتاب سرگذشت‌نامۀ سایت گودریدز را از آن خود کند.

شنیدن کتاب صوتی تحصیل کرده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های زندگی‌نامه‌ای پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب صوتی تحصیل کرده

«من شروع به گام نهادن در مسیر آگاهی کرده بودم و نکته اساسی را در مورد برادرم، پدرم و خودم دریافته بودم. متوجه شده بودم که یک سُنت با چه روش‌هایی ما را تراشیده بود، سنتی که دیگران به ما تحویل داده بودند، سنتی که از آن آگاه یا بی‌خبر بودیم. بنا به فهمیدن این حقیقت کردم که هم‌صدا با گفتمانی شده بودیم که یگانه هدفش سلب انسانیت از دیگران بود و مقصدش خشونت نشان‌دادن نسبت به آنان.»

«تو مثل طلای بدلی نیستی که فقط زیر نور خاصی بدرخشد. هر که باشی و به هرکجا که وارد شوی، همان هستی که همیشه بوده‌ای. این امتیاز همواره در خود تو وجود دارد نه در کمبریج، در خودت. تو طلایی!»

«تا آن لحظه، آن دختر همیشه در آنجا، در آینه، زیسته بود و صرف‌نظر از اینکه ظاهراً چه‌قدر تغییر کرده بودم من همچنان او بودم. در بهترین حالت من دو نفر بودم. آن شب صدایش زدم و او جواب نداد. او مرا به حال خود رها کرد. در آینه باقی ماند. تصمیماتی که از آن ‌پس گرفتم تصمیماتی نبود که او می‌گرفت. آن‌ها تصمیم‌ها و انتخاب‌های یک شخص عوض شده بود، انتخاب‌های فردی جدید. شما می‌توانید این دگرگونی، یعنی تفرد و فردیت را هر چه دوست دارید بنامید: تحول، دگردیسی، کژروی یا خیانت! ولی من آن را فرایند تحصیل کردن می‌نامم.»

نظرات کاربران

شادی
۱۴۰۱/۰۹/۰۳

عجب کتاب خوبی بود .خیلی جالب و گیرا و البته با اجرای خوب، شنیدنی.من این کتاب رو به شمایی که دارید این نظر رو میخونید و دودل هستید که ایا این کتاب رو بگیرید یا نه توصبه میکنم. جذابیت داستان به

- بیشتر
🌙sima🌙
۱۴۰۲/۰۸/۱۹

دو روزه تمومش کردم چون خیلی خوووووب بود🥺😍 واقعا تحت تاثیر این کتاب قرار گرفتم و خیلی جاها با توجه به خانواده ی مذهبی(مورمونیسم) تارا، باهاش همزاد پنداری کردم قبل اینکه بخونم عنوان کتاب رو دوست داشتم و میدونستم که خوشم

- بیشتر
Nazanin
۱۴۰۳/۰۱/۲۶

عجییییب خوب بود این کتاب و الهام بخش میخوام از محتوای این زندگی نامه ولی نمیدونم کدوم قسمتش بهتره که بنویسم هربار از خودم میپرسم یعنی واقعا این زندگی نامه واقعیه؟؟؟ فقط یه جمله از شعر باب مالی توی کتاب اشاره شده رو

- بیشتر

زمان

۱۸ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۹۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۸ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۹۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۸,۰۰۰
۸۲,۶۰۰
۳۰%
تومان