دانلود کتاب صوتی همه مردان شاه با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی همه مردان شاه اثر استفن کینزر

دانلود و خرید کتاب صوتی همه مردان شاه

معرفی کتاب صوتی همه مردان شاه

کتاب صوتی همه مردان شاه از استفن کینزر با ترجمهٔ شهریار خواجیان و صدای تایماز رضوانی در آوانامه منتشر شده است. این کتاب به کودتای ۲۸ مرداد و ریشه‌های ترور در خاورمیانه می‌پردازد.

درباره کتاب همه مردان شاه

این کتاب سال ۲۰۰۳ منتشر شد و به یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات تاریخ معاصر ایران یعنی کودتای ۲۸ مرداد می‌پردازد. کودتایی که ایالات متحده آمریکا در ۱۹ اوت سال ۱۹۵۳ در ایران ساخت یک تحول اساسی در تاریخ جهان بود. اگر این کودتا اتفاق نمی‌افتاد، آینده بسیار متفاوتی مقابل ایران قرار می‌گرفت.

نویسنده کتاب در نوشته خود در بخش‌های مختلف همراهان و یاران داخلی و خارجی شاه در کودتا را معرفی می‌کند. اسدالله رشیدیان، فضل‌الله زاهدی، روزولت، شعبان بی‌مخ و... در این کتاب به‌خوبی معرفی شده‌اند.

در این کتاب خبرنگار کهنه‌کار نیویورک‌تایمز، استیون کینزر، شرح دست‌اول و جامعی از عملیات سرنوشت‌ساز کودتای ۲۸ مرداد به دست می‌دهد. گزارش او، بازسازی ساعت‌به‌ساعت رویدادهای مرداد ۱۳۳۲ را در بر می‌گیرد و با ارزیابی «میراث عذاب‌آور و وحشتناک» کودتا، به پایان می‌رسد.

شنیدن کتاب همه مردان شاه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تاریخ پیشنهاد می‌کنیم.

درباره استفن کینزر

استفن کینزر متولد ۴ اوت ۱۹۵۱ است. او در کشورهای زیادی فعالیت کرده است، از جمله فعالیت‌های او می‌توان به رئیس‌دفتر نیویورک تایمز در استانبول، برلین و ماناگوآ، نیکاراگوئه اشاره کرد. از کتاب‌های او می‌توان به واژگونی؛ تغییر قرن رژیم آمریکا از هاوایی به عراق و کرسنت و ستاره؛ ترکیه بین دو جهان اشاره کرد.

بخشی از کتاب همه مردان شاه

«عوامل امنیتی آمریکا و بریتانیا که این توطئه را تدارک دیده بودند تصور می‌کردند که مصدق فورا برای مقابله با آن از ارتش کمک خواهد خواست. برنامه آن‌ها این بود که وقتی مصدق با ارتش تماس می‌گیرد، کسی برای پاسخگویی به وی در آن‌سوی خط حاضر نباشد. قرار بود سرهنگ نصیری ابتدا با توقف در منزل رئیس ستاد مشترک ارتش او را بازداشت نماید و سپس برای تسلیم فرمان نزد مصدق برود.»

نظرات کاربران

نازیلا
۱۴۰۱/۰۶/۱۸

خیلی دلم میخواد این کتاب رو‌ گوش بدم مخصوصا یعداز مرگ الیزابت که دوباره داستان تاریخ ایران به زبانها آمد ،من امروز دارم این کتاب رو‌گوش میدم هر ایرانی باید بخواند و آشنا شود ، با تاریخ

زمان

۱۳ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۸۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۸۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۴,۰۰۰
۷۲,۸۰۰
۳۰%
تومان