دانلود کتاب صوتی ده خصلت که باید کنار گذاشت با صدای سحر بیرانوند + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ده خصلت که باید کنار گذاشت اثر مارک مک کورمک

دانلود و خرید کتاب صوتی ده خصلت که باید کنار گذاشت

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ده خصلت که باید کنار گذاشت

ده خصلت که باید کنار گذاشت خلاصه‌ای از کتاب مارک مک‌کورمک و یکی از کتاب‌های دامیز انتشارات آوند دانش در زمینه رشد فردی است.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

مارک مک کورمک در این کتاب برای شما از ده خصلت بدی سخن می‌گوید که باید آنها را کنار بگذارید ا فرد موفق‌تری در زندگی‌تان باشید. خصلت‌های بدی که طیف گسترده‌ای از ساده تا بنیادی را شامل می‌شوند. خصلت‌هایی که همه برخاسته از بی‌نظمی و بی‌برنامگی هستند. 

مک کورمک در این ده ویژگی واضح و بنیادین افراد نامنظم را برای ما می‌شمرد. همانگونه که می‌دانیم نظم در ذهن و عمل، لازمه‌ موفقیت است؛ پس در واقع نویسنده ده ویژگی مهم و مشترک افراد ناموفق را به ما می‌گوید. او در ادامه روش‌های دوری و پرهیز از این خصایص منفی را هم به ما آموخته و به شکلی غیرمستقیم کمک‌مان می‌کند تا به فردی موفق تبدیل شویم. 

این خلاصه‌ کتاب صوتی، مهمترین حرف‌های مطرح شده توسط مک کورمک را شامل می‌شود.

شنیدن کتاب ده خصلت که باید کنار گذاشت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران کتاب های موفقیت و رشد فردی.


نظرات کاربران

sheida
۱۴۰۰/۱۲/۲۱

صدای گوینده عالی خوانش روان کتابم مفید مچکرم

saharss
۱۴۰۲/۰۷/۲۹

کل چیزی که گفته شد در مورد مزایای آدم بانظم و معایب آدم بی نظم بود!!

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۱۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۱۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان