نظرات درباره کتاب صوتی خون خورده و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی خون خورده اثر مهدی یزدانی خرم

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی خون خورده

گوینده:علی سرابی
انتشارات:رادیو گوشه
امتیاز:
۳.۹از ۲۵۶ رأی
۳٫۹
(۲۵۶)
novelist
چقدر این کتاب جذابه، چقدر نویسنده در داستان پردازی تبحر داره...واقعا مات و مبهوت میکنه خواننده رو حین خوندن و مو رو به تن آدم سیخ میکنه خیلی جاها... من شخصا شخصیت پردازی و نحوه روایت، فضا سازی و چیزایی که در جملات قبل گفتم رو در این کتاب تحسین میکنم. از معدود آثار واقعا جذاب معاصر و جدید که خوندنش رو نباید از دست داد
novelist
بله سارا جان همینطوره ولی خیلی خوندنش خون ب دلم کرد، دل ادم رو ریش میکنه
Sarah
از دسته کتابهای خاص روان و جذابه
novelist
تو دلت از جای دیگه پره، سر من خالی نکن من خدای بدبختی و بیچارگیم
P.H
بسیار کتاب جذابی بود. نویسنده ای توانا، زندگی واقعی چند نفر را در دل تاریخ بیان کرده بود. داستان ها تلخ، تامل برانگیز و در بعضی بخش ها عجیب و شوکه کننده بودند. گویندگی کتاب هم بسیار هنرمندانه و تاثیرگذار انجام شده بود.
M.M. SAFI
عدم تسلط به تلفظ صحیح واژگان و بی سوادی شون توی خوانش خیلی آزار دهنده بود!
reyhaneh
واقعا چرت ترین کتاب عمرم بود حیف اون وقتی که براش گذاشتم چرا اینقدر تعریف میکنید
maryam_z
هر‌کجای تاریخ رو که دست بذاری، خون فواره می‌زنه. بدون اجحاف، مداوم، از هر‌ملتی... چیزی که باعث خلق چند روایت دست اول از مرگ شده. گویندگی قابل قبوله، خدا قوت به آقای علی سرابی.
fariba.
تاریخ پر است از آدم هایی که به نام خدا، خون می ریزند... تاریخ پر است از ارواح خبیث خالدار و شاعران آزادی‌خواه...، رویاهای برباد رفته... تاریخ پر است از نفرین های خاموش شده در هیاهوی زمان، نشسته در قلب‌ها و سرها ؛ موشکهای عمل نکرده در موزه نشسته... تاریخ پر است از لحظه های پر تکرار و همچنان عجیب مرگ و زندگی و عشق و تاریخ... تاریخ پر است از لحظه های درهم شکننده تردید، که حتی موشکها نمی توانند متوقفشان کنند...
1995_ranap
ای کاش میشد برای داستان سرایی و ذهن فعال نویسنده امتیازی بیشتر از ۵ داد، بی نظیر بود داستان. داستان زندگی ۵ برادر که عجیب به کلیسا و پیروانش پیوند خورده اند، از خوندنش نا امید نمی‌شوید. من دلم برای روح خبیث تنگ میشه🙃
karmaa__2021
منم دلم براش تنگ میشه 😣
Mina
دو عبارت «خون خوردن» و «تاریخ پر است از...» دو عبارت پرتکرار و مهم در این رمان اند. داستان پیچیدگی جذابی داشت کاملا تاثیرگذار و درگیر کننده خوانش کاملا حرفه ای آقای سرابی👍👍👌 آهنگ سازی خلعتبری هم که عالی!
📚 nooshin 📚
داستان بسیار جذابه و ذهن رو درگیر میکنه و علاقه مند به ادامه. روایتی تلخ از زمان انقلاب و جنگ با چاشنی خون و واقعیت و رنج. این کتاب منو یاد رمان (دا) انداخت. یاد سالن تشریح جسد!!! گاهی دلهره آور، ترسناک و مهوع. نویسنده به تاریخ و آداب مسیحیت تسلط خوبی داره و همچنین تبحر خاصی در پردازش مرگ های مفاجات و عجیب و استحاله ی کالبد فیزیکی انسان پس از بیجان شدن!!! داستان از ریتم نمیفته و خسته کننده نمیشه. خوانش بسیار روان و عالی آقای سرابی رمان رو جذابتر کرده.خواندن این کتاب رو به کسانی که روح لطیف و حساسی دارند توصیه نمیکنم. 💀
shaghayegh
قلم نویسنده و فضای داستان رو خیلی دوست داشتم نویسنده خیلی ساده داستان شخصیت هارو توضیح میده اما این کتاب خیلی در زمان حرکت می‌کنه و این تمرکز می‌طلبه. تردید من در پیشنهاد کتاب بخاطر اینه که از ابتدا تا انتهای کتاب در مورد مرگ شخصیت ها صحبت میشه و افرادی هستن که به لحاظ روحی مدت طولانی تحت تاثیر قرار میگیرن پس به این نکته دقت بکنید اگر روحیه خیلی حساسی دارید. من از گویندگی هم لذت بردم از نظر من برای این کتاب خیلی مناسب بود و لذت کتاب رو برای من بیشتر کرد.
Tiva
در کل کتاب خوبی بود گویندگی بیش از حد خوب بود.... استفاده بیش از حد از خوندن قرآن با صوت و.... اذیتم میکرد چون ما میخوایم کتاب رو بشنویم،نه صدای قرآنِ خونده شده سر قبرها رو.حتا آوازها و گروه کُر رو هم میزدم جلو چون موسیقی زیاد بود به نظرم سبک نویسنده به نظرم خیلی شبیه نویسنده های روسی بود.یه جایی زیاد از حد داستانی رو تکرار میکرد.مثلن همون بمب و خیلی تکرار کرد.
Mana
جدا از داستان جذاب کتاب گویندگی اقای سرابی واقعا خوب بود کاش کتاب های بیشتری را بخوانند
بیتا محبی خواه
می شود شنید و لذت برد و یا نه. از آن کتابها است که به نظرم با قطعیت نمیشود به دیگران توصیه کرد. من رفت و برگشتهای زمانی بین رویدادها در تاریخ معاصر و کهن را دوست داشتم. یا با بازه زمانی روایت داستان که بسیاری از آنها همزاد پنداری کردم. ولی گویندگی داستان دلنشین است.
راضیه
خوانش کتاب رو دوست ندارم. انگار راز بقاست. شبیه داستان نخوندن
M.M. SAFI
خوانش افتضاح!
ایرانشهر
راستش تعجب میکنم از نویسنده که دانش آموخته ادبیاتن و جزو هیات انتخاب نشر چشمه بودن ،اونوقت این اثر این همه ایراد داره ! ۱.داستان تقریبا همون اوایل لو میره ۲.بار ایدئولوژیکی مثل یه وصله ناجور همه جا به چشم میخوره! فاتح اورشلیم ،شهدا،کفار،کلیسا،شیعه و ...نویسنده میخواسته خیلی ها رو راضی کنه گویا! ۳.شخصیت های اصلی خیلی زود ارزششون رو در برابر شخصیت های فرعی از دست میدن ! ۴.ادای دین به نشر چشمه و خاتمی اون وسط مثل یه آگهی بازرگانی توی ذوق میزنه ! ۵.تعلق خاطر به فضاهای کلیسایی و توصیفات اینقدر زیادن که آدم دچار دوگانگی میشه . ۶.انتخاب نام ها،خودش یه بخش از لو دادن قصه است . ۷.نکته مثبتش توصیفات دقیق و ظریف محیط هاست بر عکس شخصیت پردازی های ضعیف. ۸.اینقدر که روح خالدارو صلاح الدین پررنگن ،روح آزادیخواه اصلا بهش درست پرداخته نمیشه . در کا اثر خاص و آنچنانی ای نیست متاسفانه !
کاربر ۵۳۹۵۱۵۴
و تاریخ پر است از این رمانهای مزخرف ، ای کاش وقت نمیگذاشتم برای شنیدن این کتاب
mirseraj
بد نیست
آن شرلی
داستان روایت مرگ ۵ برادره ، احساس میکنم ۱۱ ساعت از عمرمو هدر دادم برای گوش دادن به این داستان ! این سبک داستان اگر یک اتفاق غافلگیر کننده یا پایان جذاب نداشته باشه خسته کننده ست و بیشتر انگار زندگینامه بود !
roshan
خسته کننده بود برام فقط تونستم ۳ ساعتشو گوش بدم حوصلم رو سر برد
پرنیان
با روح و روان ادم بازی میکنه این کتاب 😤😤واقعا اعصاب خورد کن بود
ASMA
کتاب و گویندگی جذاب بود
shima afr
اصلا جالب نبود، اینهمه تعریف !!!

زمان

۱۱ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۹۰۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۱ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۹۰۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۶,۰۰۰
۶۳,۶۰۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۶صفحه بعد