نظرات درباره کتاب صوتی اسطوره‌های یونان و روم و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی اسطوره‌های یونان و روم اثر اکرم پریمون

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی اسطوره‌های یونان و روم

نویسنده:دان ناردو
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۳.۴از ۲۱ رأی
۳٫۴
(۲۱)
علی دائمی
گوش دادن این کتاب برای من خیلی لذت بخش بود؛ احتمالا یه بار دیگه هم گوش بدم. اگر میخواید مطالعهٔ اساطیر یونان و روم رو شروع کنید این کتاب صوتی بهترین گزینه‌ست؛ چون اطلاعات مفیدی از آفرینش جهان و خدایان، داستان‌ نبردهای خدایان و جنگ‌های معروف یونان و تروا به شما میده. گویندگی خوب و استفاده از موسیقی متن فیلم تروی هم به جذابیت این کتاب صوتی اضافه کرده بود.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
سرزمین اسطوره‌ها از روزگاران کهن انسان‌ها برای درک بهتر اتفاقاتی که در زندگی و محیط اطرافشان به وقوع می‌پیوست به ماوراالطبیعه متوسل می‌شدند و در این راستا خدایان و اسطوره‌هایی پدید می‌آوردند. این اساطیر ریشه در فرهنگ و مذهب هم نیز داشتند. اغلب این اسطوره‌ها با هیبت‌های انسانی یا تلفیقی از انسان و حیوان در تمام امور زندگی انسان حضور داشتند و این دل مشغولی با داستان‌هایی مربوط به خدایان و آدمیان در تمام سطوح زندگی آنان به چشم می‌خورد. یونان و روم بیشترین سهم را در خلق اسطوره‌ها، داستان‎ها، شخصیت‌ها و درس‌های اخلاقی دارند. دان ناردو در کتاب «اسطوره‌های یونان و روم» با بیانی شیوا به معرفی برترین و معروف‌ترین اسطوره‌های این دو کشور می‌پردازد. برشی از کتاب بزرگ‌ترین جنگاور تروا اینک در برابر دیدگان هراسان همشهریانش بر خاک افتاده بود. آشیل با بر گرفتن زره از تن هماورد خویش و بستن پیکرش به گردونه و کشاندن آن پیرامون دیوارهای شهر، کین‌خواهی‌اش را به پایان رساند. سرانجام چون خشمش فرونشست، پذیرفت که پیکر هکتور را به شاه پریاموس غصه‌دار بدهد. آن‌گاه ترواییان، برای هکتور مراسم تشییع باشکوهی برپا کردند و در همان حال یونانیان نیز مراسمی برای پاتروکلوس دلاور گرفتند. دان ناردو و تاریخ دان ناردو (1947)، مورخ، آهنگساز و نویسنده آمریکایی است. وی یکی از پرکارترین نویسندگان در ایالات متحده و نویسنده‌ای چیره دست در ادبیات کودک و نوجوان است که نزدیک به پانصد کتاب در زمینه‌های مختلف به رشته تحریر در آورد. دوران کودکی «ناردو» در سفرهایی که پدر و مادر او به واسطه شغل خود داشتند گذشت. وی به خاطر سفرهای پیوسته­‌ی والدینش تحصیلات رسمی نداشت و تنها در نوجوانی موفق به تحصیل رسمی در زمینه تئاتر شد و بعد از کارگردانی چند تله فیلم بود که یکی از تله فیلم‌هایش برنده‌ی جایزه از بنیاد هنرمندان ماساچوست شد. ناردو از سال 1980 شروع به نوشتن کتاب‌های تاریخی کرد و کتاب ژولیوس سزار را برای اولین بار در سال 1999 منتشر کرد.📑🔖🔖
محسن
تسلط خانم پریمون بر اسامی و قدرت کلام فوق العاده است.ایرادی که هست به کتاب مربوط هست هم بسیار خلاصه شده است و هم برخی مطالب حذف و یا تغییر داده شده اند
ایراندخت
ممنون از همه تهیه کنندگان. کاش یه جمله اخر همه کتابهای صوتی اضافه شه و مثلا بگن در اینجا به پایان کتاب صوتی رسیدیم.
سحر مصلی نژاد
گویندگی وحشتناک بود. بشتر دفعاتی که گوینده "ش" رو تلفظ میکنه یک سوت گوشخراش گوش رو آزار میده و به جای تمرکز روی متن فقط خدا خدا میکنی دیگه کلمه ی "ش" داری نباشه. ولیکن این خیال باطلی بیش نیست. خود کتاب هم مناسب بزرگسالان نیست و بدرد نوجوان ها میخوره.
کاربر ۲۶۲۴۷۹۶
این کتاب متاسفانە با اشکال گویندگی و مونتاژ مواجهە. تمام کلمات اول پاراکراف ها نصف و نیمە قیچی شدە و شنوندە باید حدس بزنە کە اون کلمە چیە و کل تمرکز گرفتە میشە. در ضمن برای جاده مناسب نیست چون با یکبار دستکاری با رفتن به تراک بعدی دیگه باز نمیشه چرا چون اینترنت آنلاین میخواد و جاده ها هم معمولا آنتن ضعیفی دارند.

زمان

۴ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۲۳۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۰ دقیقه

حجم

۲۳۰٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۰۰۰
۴۹,۰۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد