نظرات درباره کتاب صوتی مسئله‌ی اسپینوزا و نقد و بررسی شنوندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب صوتی مسئله‌ی اسپینوزا اثر اروین  د. یالوم

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی مسئله‌ی اسپینوزا

۴٫۰
(۱۹۳)
___fareee___
چقدر هم نثر نویسنده و هم ترجمه روان بود و چقدر عالی داستان ها به همدیگر وصل شده است. گویندگی بسیار عالی بود ولی واقعا خوندن این کتاب خیلی خیلی نیازمند جنبه و پیش نمایش کوچکی از فلسفه اسپینوزا س.
Gomato
همه عناصر این کتاب قابل قبوله ؛ شیوه روایی کتاب برای من خیلی جذاب بود و در آخر کتاب تحت تأثیر قرار گرفتم. به امید دنیایی خالی از تعصب و نژاد پرستی.
Khashayar
به راوی ۵از۵ می‌دم داستان متفاوت از کارهای دیگری هست که از دکتر یالوم خواندم. ولی همونقدر پرکشش و جذاب هست. به نظرم جنبه روایی و تاریخی پررنگتر از جنبه روان‌شناختی داستان هست.
s.h
ی کلام عالی بود
Maral Pekne
عالی...عالی...عالی...خیلی بهتر از چیزی که تصور میکردم البته از اروین یالوم انتظار چنین داستان پردازی و تلفیق واقعیت و داستان رو اونم اینطور هنرمندانه داشتم
aida_khani1387
خیلی عالی بود من خیلی دوستش داشتم
ماری کوری
کتابی عالی که خیلی از سوالات سالهای ذهنم را پاسخ داد. کاش زودتر آن را می‌خواندم. کتاب سرگذشت اسپینوزای یهودی و یهود ستیز آلمانی آلفرد روزنبرگ به موازات همدیگر است. فلسفی روانشناسی تاریخی. جمله جمله آن نیاز به تفکر دارد من هر قسمت را بارها گوش کردم و از آن لذت بردم . سپاسگزار وجود آروین دیالوم هستم
kambiz ashkan
بسیار کتاب خوبی بود. بسیار لذت بردم. ترجمه خوب و گویندگی گیرا بود.
Sahar Deylamiazodi
کتاب های اروین د.یالوم قطعا جهان بینی جدیدی را در اختیار هر کسی میزارن...من این کتاب را پسندیدم
کاربر M.H81
برای کسانی که به فلسفه و روانشناسی علاقه دارند ایروین د. یالوم نیازی به معرفی نداره، تک تک آثار او در نوع خود شاهکار هستند و کتاب "مسئله اسپینوزا" هم یکی از آثار فوق العاده او هست. خوشحالم که طاقچه این کتاب رو با ترجمه ی روان و به صورت کتاب صوتی موجود کرد و البته گویندگی عالی و گوش نوازی که داشت هم لطف شنیدن کتاب رو دو چندان کرد.
Shahed Valian
جدا از محتوای کتاب، برای من به عنوان شنونده، گویندگی حرفه‌ای و صدای دلنشین آقای هوتن شاطری پور مهمترین نکته خوب این اثر هست. همانند تعداد دیگری از کارهای اروین یالوم این کتاب هم با ترکیبی از تخیل و واقعیت سعی در توضیح مفاهیم روانشناسی و فلسفه زندگی رو داره. حتماً باید با فکر خوانده شود.
Maryam Rahimi
کتاب مساله اسپینوزا دو داستان رو در دو زمان مختلف روایت میکنه و ارتباط دو داستان بسیار هوشمندانه انجام شده و از اواسط کتاب، خواننده متوجه این موضوع میشه. به نظرم تعصب موضوع اصلی داستانه و خب چه کسی بهتر از اسپینوزا برای طرح این موضوع در قالب داستان. در کل کتاب حس خوبی داره و آموزنده هم هست. راوی هم خوب، ترجمه خوب و روان.
کاربر ۲۳۸۳۸۹۶
فلسفه، روان شناسی و داستان پیچیده و مخلوط و البته جذاب شاید ترجمه های دیگه بهتر باشن
☆ زهره ☆
کتابی خواندنی و مفید . تلفیق زیبای روانکاوی ، فلسفه و ادبیات داستانی. نویسنده ، مترجم ، گویندگی و صداگذاری عالی 👌🏻
کاربر ۱۱۶۱۱۹۲
کتاب بی نظیریست و همچنان مبهوت نبوغ نویسنده هستم....از زندگی مردی بی داستان و بی روایت چنین روایت عمیقی ساختن نبوغ محض است..... موضوع اصلی کتاب به نظرم تعصب است...تعصب دینی...تعصب نژادی و اینکه تعصبات عمیقا دلایل روانشناختی دارند....آنچه در کتاب برایم بسیار جذاب بود تلاش نویسنده آن در درک دیگران است....از درک روزنبرگ مبدع کوره های ادم سوزی گرفته تا درک فرانکو....کتاب بی نظیرست برای تک تک افراد جامعه ما....جامعه ای که بشدت اسیر تعصب است و بسیار نیاز به درک کردن و درک شدن.... و شنیدن و شنیده شدن دارد....
@bo0kstop
مثل همیشه یالوم تلفیق روانشناسی و فلسفه و داستان رو فوق العاده انجام داده
نازنین بهی
اولش یکم سنگین بود ولی تو روال داستان انقدر جذاب بود که دلم نمیخواست تموم بشه
Dorsa Amraei
شگفت‌انگیزه، اصلا نمی‌تونستم رهاش کنم. توی چهار روز کل کتاب رو شنیدم و کِیف کردم. همه چیزش عالی بود.
هادی اکسنش
گزنفون: اگر گاوها تصور داشتند، خدایی چون گاو تصور می‌کردند.
ندا معصومی
از نظر من جز بهترین کتابهاست 💓💓💓
mehdi soltani
یکی از بهترین کتاب های اروین یالوم، که هم شما را با تفکرات فیلسوف عقل گرا، اسپینوزا آشنا می کند و هم مسائل مختلف روانشناسی را تحت دو داستان مجزا، پیش می برد. صدای گویندگان خوب بود و متن هم روان ترجمه شده بود (البته از دیدگاه من)

زمان

۱۵ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۴۵۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۵ ساعت و ۴۲ دقیقه

حجم

۴۵۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹۶,۵۰۰
تومان