نظرات درباره کتاب صوتی تخم مرغ های شوم و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی تخم مرغ های شوم اثر میخاییل بولگاکف

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی تخم مرغ های شوم

انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۲۶ رأی
۳٫۸
(۲۶)
ams1363
این اثر یک روایت کاملا نمادین و معنادار است اما نسخه‌ی فعلی به نظر می‌رسد مشکلات عدیده‌ی ترجمه و خوانشگری دارد.(کتابخوان صوتی چندین و چند غلط بیانی و املایی در خوانش دارد.)
alireza atighehchi
داستان طنز تلخ این رمان صوتی هر چند ضعیف ولی به هر حال واگویه سمبلیک بخشی از اوضاع و احوال زیستن آدمیان در سایه حکومت های ایدئولوژیک و تمامیت خواه است. حالا این آدم می خواهد یک پرفسور جانور شناس ساده به نام پروفسور پرسیکف اهل اتحاد جماهیر شوروی باشد یا شخص دیگری ... ترجمه کتاب اصلا جالب نبود و اشکالات فراوانی داشت و تحت تلفظی بود. خواننده کتاب تمام سعی خود را کرده بود تا کار معقولی ارائه دهد اما همین ترجمه ضعیف و ویرایش نشد زحمات او را هم به محاق برده بود. برای من با اینکه دوست داشتم بدانم پایان کار پرتوی قرمز رنگ پروفسور پرسیکف و تخم مرغ هایش سرانجام به کجا می رسد اما بخاطر ترجمه اصلا به دلم ننشست.
آرتمیس
این اولین کتابیه که از بولگاکف خوندم. داستان در زمان خودش خوب بود. نیمه اول کتاب یه کم کند پیش میره ولی در نیمه دوم مهیج‌تر میشه. خوانش کتاب، مخصوصا لحن گوینده، مورد پسند من نبود و به نظرم حتی یه جاهایی اشتباه فاحش داشت؛ ولی موزیک متن خیلی با فضای داستان متناسب بود. امیدوارم نسخه‌های صوتی قوی‌تری از این کتاب منتشر بشن چون ارزش شنیدن داره.

زمان

۳ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۵۴۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۷ دقیقه

حجم

۵۴۲٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد