نظرات درباره کتاب صوتی بینوایان (جلد اول: فانتین) و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی بینوایان (جلد اول: فانتین) اثر ویکتور هوگو

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی بینوایان (جلد اول: فانتین)

نویسنده:ویکتور هوگو
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳۹ رأی
۳٫۷
(۳۹)
کاربر ۱۱۵۲۳۵۳
خیلی جذاب و زیبا و روانه . ترجمه عالیه. صدا و اجرای جناب ستاری مثال زدنیه. بی صبرانه منتظر جلد دومم لطفا هرچه زودتر منتشرش کنید.
Nil azad
درباره ی خود کتاب که بحثی نیست ترجمه روانه و گویندگی هم فوق العاده من نسخه ی چاپی رو دارم اما به خاطر اختلال کم توجهی گاها با نسخه ی صوتی پیش می رم تا بتونم کتاب رو تموم کنم باید بگم که این نسخه ی صوتی خلاصه شده است و کتابی که من دارم جزئیات بیشتری داره اما قسمت های مهم داستان همینجا بیان شده.
فروغ
این نسخه کامل هستش یا خلاصه؟؟؟
الهه
جذاب و دلنشین
کاربر ۵۳۲۹۸۵۲
گویندگی این کتاب فوق العاده است
zeinab23
گیرایی و جذابیت داستان و شخصیت ها در کنار جهان شمولی اجتماعی در کلمات و جملات هوگو جوری بازتاب اجتماعی و اخلاقی و حتی سیاسی آن دوران بود و هست که فرانسه ۱۸۱۵ _ ۱۸۱۹ و جلوتر و قبل‌تر از آن سالها را بهتر و پیشتر و بیشتر از هر کتب تحلیلی تاریخ آن دوران با قلمی روان و عامه فهم و در قالب ادبیات داستانی جذاب و خاص خود که بدان مشهور است به تصویر کشیده است. حتی به گونه ای هوگو فهم اجتماعی و انسانی را فریاد می زند که حتی در فهرست رمانش به جای اولویت زمانبندی وقایع شخصیت هایش ترتیب داستان هارا تعیین تکلیف می کنند! همانگونه که «بینوایان» برای تاریخ اجتماعی جهان لازم بود «ویکتور هوگو» برای خلق آن! در آخر سپاس فراوان از «نوین کتاب» و استاد «ستاری» برای ساخت و گویندگی این مجموعه فاخر، تنها نقدی که همیشه بر این دست کتب گویا می ماند در نظر گرفتن گوینده زن برای شخصیت های زنان آن است.
۳۰۷۸۸۳۲
جلد دوم کی میاد
دختر آریایی
نسخه اصلی که دو جلدی هست مطالعه کردم خیلی کتاب پر بار وقشنگیه ،،نمونه صوتی گوش کردم ،، با صداهای مختلف صدا گزاری و خوانش شده عالیه جذاب شده لذت بردم و دانلود کردم .سپاس فراوان از تیم طاقچه
عباس
اعجاز قلم، یعنی این کتاب... حتما دنبال کنید و لذت ببرید
کاربر ۷۷۹۷۲۶۹
این کتاب خیلی عالی خوبه
bitabemahtab
ترجمه‌های خیلی خوب و مطرحی از این کتاب هست. مثل ترجمه آقای پارسایار. برام سواله چرا با چنین مترجم گمنام و تازه کاری چنین شاهکار ادبی‌ای رو صوتی کردن با وجود ترجمه‌های خوب؟!
Rosmari
سلام 🌱 بینوایان جدا در تحریر، زاویه و افق دید نویسنده، مهارت داستان سرایی، تحلیل رفتاری، بینش نسبتا جامع و مو شکافانه جامعه و ژرفای درک احساسات انسانی شاهکاری ماندگار از ویکتور هوگو هست که بسیار از مطالعه آن لذت بردم. گویندگی نیز بسیار دلنشین و حرفه‌ای بود. این مجموعه ۵ قسمتی هست و کامله. البته جدیدا دیدم یک نسخه کامل تجمیع شده نیز در طاقچه قرار داده شد. 🌱
محمد بنازاده
داستانی جذاب، گیرا، احساسی و پر از گره های جالب در کوچه های شهرهای فرانسه قرن ۱۹ داستان انسانی را می‌خوانید که چگونه متحول می شود. لحظه لحظه کتاب تبلور انسانیت است. انسانیت فقط صفات خوب نیست، نویسنده در به تصویر کشیدن شخصیت های منفی و به رخ کشیدن صفات رذیله اخلاقی هم بسیار موفق ظاهر شده است. کتاب را بخوانید و زمانیکه حس تنفر نسبت به شخصیت اصلی را حس کردید متوجه حرف بنده خواهید شد. از آن طرف ویژگی های مثبت انسانی هم در جای جای داستان به چشم می‌خورد. شخصیت پردازی شخصیت های اصلی داستان واقعا بدون نقص انجام شده و خواننده کاملا باهاشون ارتباط میگیره و احساس همدردی میکنه. ترجمه و گوینده هم خوب و دلنشین بود. تشکر از نوین کتاب گویا بابت این محصول بی نظیر.
مهدی حسینی
واقعا به علاقمندان رمان های کلاسیک توصیه می کنم. با صدای آقای ستاری ده برابر جذاب شده
کاربر ۴۶۷۷۱۰۶
سلام ای زیبای قشنگ من درمشکل در طلاقجه ودر کتابهام دارم الان شش ماه است من سر کار گذاشتن الان حسباب کاربری تفیر میوم

زمان

۵ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۳۲۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۳۲۶٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد